onsdag 18. april 2007

JIPPIIIIIII!!

Jippi! Endelig ny sykkel!! Etter å ha "mistet" tre sykler i fjor, pga at undertegnede "Glemte" å hente syklene på togstasjonen og dermed ble "ryddet" av veien, har jeg ENDELIG fått meg montert opp en ny TROPEHAGEN ZOO SYKKEL!! Så blir det ikke så kjedelig å kjøre kveldscardio lenger, når jeg kan tråkke meg gatelangs Kløftas vakre veier! Jippi nok en gang! Også kan jeg gledelig meddele for de som er interessert at jeg endelig er tilbake under 70 kg etter de tre harde påskedagene.. He, he.. (Begynner også å få skråruter på siden av magen.. VELDIG fornøyd med det, altså..)
Så nå er man full av fres og motivasjon, gleder meg masse til første sommer med forhåpentligvis fin flat mage!! Det gleder jeg meg veldig til, altså.. Så håper jeg klarer å holde meg strengt på diett fram til den tid!!! Dråper på låra må jeg nok vente lenge til, men maveruter bør vi da klare? Eller hva marie??

Ingen kommentarer: