fredag 13. april 2007

Å neimen hellandussen for noen søte "små"....







Har du sett noe så skjønt?? Mine elskede småtasser på kjøkkenet!Lille Lynepyn til høyre, og eldstemann Achilles til venstre. Han er det jo allerede bilde av her, da.. Msynes bare de var så slte atte det nesten ikke går an, selv om de ser litt molefunkneut på dette bildet.. (venter bare på flere gobiter) Trofaste turkamerater og terrorister, da spesielt den lille frøkna til høyre! Besatt av baller og skikkelig luremus!!! He, he..




Nå har jeg endelig somlet m,eg til å få reparert en sykkel, som skal være klar til tirsdag.. Denne nye joggeavtalen jeg har inngått, går meg på nervene, så det skal bli godt å få sykkel, så jeg kan mosjonere mednoe jeg liker!! Hundene er også glade i å sykle, men det er lite hyggelig å møte katter på tur, da blir det skrubbsår langs hele mamma, med smågrus i huden og alt det der!!




Legger til sist ut et lite bilde av frokosten min fra i dag tidlig! Gått tom for sjokoladeprottis pulver, så måtte lage lapper av jordbærpulver i dag! Det smaker høgg, men må jo presses ned i magen! Lyserosa pannelapper soder restene gikk rett i magen på Hussein, som i motsetning til sin far, ELSKER mors proteinlapper med bringebær på.. (Dog er han en hund, men setter ihvertfall pris på at NOEN liker maten min!!! He, he..)

5 kommentarer:

Propellen sa...

Kommentar.. Øverste bildet skulle vært UNDERST!!!! He, he...

Marie sa...

halloen !
på tide med oppdatering da el, damen på 26!
ha en fin dag.
smask fra fitnessloverindeepindercover!

Marie sa...

u-må byttes med i ja.....

Marie sa...

halloen... skal vi til Særp i morgen tidlig da ell??
Bikini og badedtrakt :)

Propellen sa...

Får ikke til... Stakkars meg.. MEn blir med neste gang!!