tirsdag 3. april 2007

Vil ha kamera NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nok et gammelt bilde, men kjedelig å legge ut noe uten bilde, da.. Skal prøve å få min egen private sugar-daddy til å kjøpe kamera snart.. He, he.. Trening i går, tok armer, men det ble en kort økt, bare halvtime. Jobbet elleve timer før det ble tid til trening, så da begrenset det seg litt selv!! Men er god og støl for det, da, selv om det nok blir enda verre i morgen:) Og låra mine er såre som fy, så morgenturene i dag tidlig, var litt vonde å komme seg i gang på! Idag tidlig lagde jeg ovnsbakt kyllingfilet, TO KILO som skal vare uka ut.. Det luktet KJEMPEGODT, så gleder meg til mine tre middager i kveld!! He, he.. I dag er det hviledag, men tenkte jeg skulle prøve meg på en joggetur(!) I og med at jeg HATER å jogge, blir jo det spennende, men med Hussein og Lynet med på tur, blir det jo koselig uansett.. Må få tid til å kose seg litt i sola i dag også, solstrålen min Achilles trives jo best i leggende positur og sole seg, så vi får presse inn tid til alt. I kveld er nemlig min første frikveld uten noen som helst planer, og det skal bli DIGG å bare være SLÆPPIZZ!! (Skal vaske huset, da men det er jo nesten bare kos..)

4 kommentarer:

Marie sa...

jajajasan! En joggings og syklings i distriktet slenger jeg meg med på. Det kan bli artig.. huff.
Men da må det raporteres i bloggen og vi kan spørre ut mannfolka om det stemmer..hehe.. huff..
Men kondis trening er viktig.. Jeg har ikke gåått ned noe siden forje uke nå, men merker at det skjer forandring på kroppen. Fått papirene fra skolen nå og det blir vist mye trening der også. Jippi!!!!!!!!

Propellen sa...

Ikke en men TRE!! He, he.. Burde klare det, da.. Og du som skal begynne å sykle til trening på skullerud kommer jo ihvertfall til å få kjørt deg:) Merker forandring jeg også, men syns selvfølgelig det går ALTFOR sakte! He, he..

Marie sa...

IIIIiiiiiik , syk fisk. Hjelp!!!

Marie sa...

ny link til siden din.
www.brodahl-kicks-ass-blogspot.com
siden er under utarbeidelse , men masse bilder er allerede å beskue ;)
Nattinatt.. M